torsdag den 26. februar 2009

Her er hun lille Rosenheimer


Og hun har fået ny sweaters. Den er ikke som de fleste, men mon ikke der skulle være andre end mig der ville blive glad for at have sådan en til sin lille blomst. Jeg er superglad for den selv, Rose er mere mådeholden med begejstringen, faktisk måtte jeg skynde mig at få taget et billede af hende, før hun flåede den af. Men det er selvfølgelig heller ikke særlig logisk at rende rundt i tyk uld, når man ikke lige er på vej ud af døren. Nu har I i hvert fald set det færdige resultat. Skriv meget gerne, hvad I synes.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin!!!
    Jeg synes også dine fine kjoler/skjorter til lillepigen, i delvis genbrugsstof, er supersøde. Flot mønster og smukt miks.

    SvarSlet
  2. Hun er skøn og du er bare så flittig og en dejlig veninde!!

    SvarSlet