mandag den 7. september 2009

Undskyld, men har du ikke lidt ad i panden


Hun er jo bare så lækker så forældrene er ved at falde ned af stolen, ik´.... sådan er det jo. Og nu har hun i et stykke tid været ret besluttet på at ville gøre og bestemme ALT selv, så det gør hun så næsten. Det ville da osgå bare være for kedligt, hvis de skønne børn ikke fik lov at sætte skub i sagerne i hverdagen. Jeg synes bare lige I skulle se hende in action. For nogle måneder siden fik hun den fantastiske ide´at putte ærterne i næsen, når de var på menuen. Jeg opdagede det ved at hun sad og nøs. "NEJ, hun har den oppe i næsen" Hun er ret god til at pudse næse, så jeg holdt bare for det andet næsebor og sagde pust og spoiiinnng så føg den lille grønne ært ud på bordet. Her har jeg fanget hende i agten. Hun opdagede jo hurtigt, at jeg syntes det var sjovt, omend jeg var lidt bekymret i starten for om de nu kom ud alle sammen.




7 kommentarer:

  1. Hvor er hun dog en skøn unge !

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er det også nogle skønne ting du laver.. tak for din kommentar på min blog.. det giver mig mulighed for at møde endnu flere.. kær kær pige du har.. og beskidt.. min datter (nu 7 år) var jeg på skadestuen med, da hun havde puttet kaffebønner op i begge næsebor. De endte helt oppe i gangene bag næsen og måtte ud naturlig via snot.. du kan tro pigen blev hyper.. Griner af det... Nu

    SvarSlet
  3. Det gør jeg godt nok også da, det er altså sjovt heheheheee. Ja de er jo både sjove og beskidte sådan nogle unger. og der er vist noget med at putte ting i næsen/ørerne. Jeg havde selv en dims i næsen som 3eller4-årig som mine forældre først opdagede da jeg begyndte at lugte.....pyhada...
    Tak for at du kiggede med her hos mig, du er ovenikøbet min første faste læser, fedt!!! Og det er også dejligt at få lidt ros, det skal du også have tak for.

    SvarSlet
  4. Pas nu på der ikke vokser ærteblomster ud af næsen på hende;o) Hvor er hun sød... Kan tydelig huske da jeg selv i børnehaven puttede en perle op i næsen og ikke turde sige det, før jeg kom hjem... Min far designede en hel særlig perle-udtagnings-tang til min næse, fordi jeg ikke kunne lade være med kun, at prøve det den ene gang...

    SvarSlet
  5. Ha ha ha den var sjov, go far du har dér.

    Det ku da ellers næsen være helt kunstfærdigt med blomster ud af næsen.

    SvarSlet
  6. Jag undrar... varför petar barn in saker i näsan? Min son har gjort det, min dotter har gjort det (en kanstanje) - har jag också gjort det? Det kan jag inte minnas.
    En gudomlig pige i alla fall! Med och utan aerta.

    Ronny

    SvarSlet
  7. Hov hvor kom du fra??? Det er sjovt som man pludselig kan få kommentarer eller faste læsere uden at vide hvor de kommer fra....

    En kastanie, den var nok lille, ellers ville det ha set ret sjovt ud tænker jeg.

    Tak for komplimentet til Rose, det luner!!!

    SvarSlet