mandag den 15. februar 2010

Jeg har fået sådan en her

Jeg har fået denne her award af hende her. Hun kan rigtig godt lide det jeg laver. Tak Hilde Iren!!! Men for endelig at få awarden må man jo opfylde betingelserne:

Linke til den man har modtaget awarden fra.
Vise billedet af awarden på sin blog.
Skrive syv ting om sig selv.
Give awarden videre til syv andre krea-bloggere.
OK, jeg skal gøre mit bedste. Two down, fourteen others to go....

Jeg ÆÆlsker at se Wallander og Bech på sverige4.
Jeg er meget langsom til alting.
Jeg er født og opvokset i Helsingør.
Jeg er uddannet pædagog.
Jeg nåede op over 100kilo i alle mine tre graviditeter.
Mit ene par hjemmehyggebukser er ca. 10 år gamle.
Min mor har lige foræret mig en stegeso, he he.
Spændende sager, ikke sandt....
Jeg tror ikke, jeg kan komme op på at forære den til syv andre, i min verden skulle alle have den. Og rigtig mange af de "damer", som jeg følger, har jeg ikke rigtig indledt en dialog med, så synes jeg, det er lidt underligt at komme brasende med en AWARD.... Det er noget andet, med dem jeg har "talt " med, og jeg må så se igennem fingre med, at I allerede har fået den af nogle andre, eller har lukket og slukket bloggen. Og derfor vil jeg give en til:
fordi du laver så meget krea og fordi man kan mærke, det giver dig ro og bløde tanker.
fordi du laver de smukkeste smykker med så meget energi i, og fordi du tror på mig.
fordi du laver de sjoveste og mest spontane omend ganske gennemtænkte hækleprojekter.
fordi du er så smuk helt ud i tåspidserne af dine ord og kager og keramikdamer og kravlenisser.
Nej det blev så ikke helt til syv, men lidt har også ret. Hvis jeg kunne finde ud af at komme brasende med sådan en her til en fremmed, så ville jeg vælge Ulla, Birthe, Lis, Lisbeth og en hel masse andre. Tak for i dag. Godnat...

3 kommentarer:

  1. - så morsomt å få vite litt mer om deg :) - særlig det om hyggebuksene - he he :D

    Setter stor pris på dine søte ord! Stor klem fra Hilde Iren :)

    SvarSlet
  2. Rigtig mange tak, Rikke. Jeg må se om jeg kan få skrevet noget om awarden på min blog. Tak:)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for awarden, kære Rikke. Jeg har skrevet om den på min blog. Du kan klikke på awarden i min sidebar til højre :)

    KH Mette

    SvarSlet