tirsdag den 2. februar 2010

Norsk byttegave-snestorm

Holda op, jeg havde helt sommerfugle (eller snestorm) i min mave, da jeg så konvolutten i min postkasse. Det var ligefør jeg glemte at tage billeder. Hilde Iren, som har sådan en fin blog-butik, med de mest vidunderlige smykker fortjente en ordentlig præsentation, så frem med linsen mutter. Min store dreng Theodor satte sig på frimærkerne med det samme.
Et rigtig fint kort og med grønt bånd,, naturligvis.....

Av for den, en masse. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, for jeg blev bare helt forpustet og glad, og det er jeg faktisk stadig. Det er svært at sætte ord på, tænk at en pige så langt væk har lyst til at forære mig så meget. Jeg havde jo bare syet nogle grydelapper og lagt nogle små punge med til hende. Men det er måske lige lidt svært for mig at se, at det jeg laver kan have lige så stor værdi for andre, som det de laver, kan have for mig.
Jeg er helt vild med alle delene og har været ude og købe mig noget klorhexidin så mine stakkels øreflipper kan komme sig lidt, for jeg har bare haft øreringe i siden de blev pakket op. Det skal så lige tilføjes her, at jeg ikke har gået med øreringe siden min teenagetid og det er da mindst 400år siden. Den tid er omme nu, jeg er hverken teenager eller uden flotte øreringe i ørerne.
TAKK!!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne! Jeg kender godt til det, at have svært ved at se sit eget værd i forhold til andres. Men vi kan jo alle noget unikt, som andre vil se som noget ganske særligt, mens vi selv jo bare ser det som det det plejer at være... Giver det mening?

    Nåmen, ørenringene er skønne, så mon ikke det, du har sendt har været ligeså?

    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  2. Hei :) så nydelig innlegg!! nå ble jeg glad!
    De fine fine gryteklutene og pungene er høyt verdsatt her i huset :) nesten ingen får røre de, iallefall ikke med noe som kan skitne de til :)) De har stor verdi for meg! Men jeg kjenner meg igjen i det du skriver, lurer alltid på om mitt er godt nok... ligger nok dypt i oss alle.
    Håper dine ører kommer over sjokket - på tide at de fikk litt oppmerksomhet :)
    Klemmer Hilde Iren

    SvarSlet
  3. Mette B: Ja det er lige det jeg mener. Det er faktisk meget rart, at mørke at andre kan have det på samme måde. Tak og jow det tror jeg du har ret i. Knus tilbage til dig

    Hilde Iren: Kære kære norske pige, tak!!! Ja det er nemlig rigtigt, mine øreflipper skulle jo have noget opmærksomhed, hi hi.
    Jeg har set det med awarden, tak skal du have, jeg ser på det...
    Knus til dig

    SvarSlet