mandag den 15. februar 2010

Vintagestoffer, vil du bytte?

Jeg kan mærke efter et par dages betænkningstid, at den form som dette indlæg har, ikke er god nok, så på et tidspunkt, vil jeg lægge bedre beskrivelser ud på hvert stykke stof, så er det nemmere for jer at tage stilling til om det har interesse. Indtil da må vi mailes ved om detaljerne. Skriv endelig på rwkw(snabel a)get2net.dk
#1 Frotté
#6
#7

#8

#9 Mange meter

#10 Flere meter

#11

#12

#13 Flere meter

#14 Flere meter

#15

#16 Flere meter

#17

#18

#19 Flere meter

#20 Mange meter

#21 Flere meter

#22 Flere meter

#23

#24

#25 Mange meter

#26 Rund dug

#30 Lille bid

#31 Lille bid

#32 Lille bid

#33 Lille bid

#34 Lille bid

#36 Lille bid
#40

#41

#42 Lille bid

#44 Frotté

#45

#46, et stykke reserveret til Julia

#47 (Halv panama???) 85x115

#48 to små bidder

#49 lille bid

#50

8 kommentarer:

  1. Sikke en perlerække af fantastiske stoffer! Desværre har jeg ikke overblik over mit, så jeg kan ikke tilbyde noget lige nu, men vil lige kigge i gemmerne :)

    SvarSlet
  2. wow! så mye fine stoffer!! nesten så jeg får lyst til å sy :)
    - lager en sidelenke hos meg om dette - må bare dele det med andre!!
    Klem Hilde Iren

    SvarSlet
  3. Tak søde piger, jeg skal også finde ud af det med at linke ude i siden...;)

    SvarSlet
  4. Hej Rikke

    Sikke mange fine stoffer. Jeg er især interesseret i nr. 37 - hvor meget har du af det? Og hvor meget af mit nr. 17 er du interesseret i?

    Kan også godt bruge nogle mindre stykker af flere af de andre, men det er altså 37, jeg er mest hooked på :)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  5. Hov, skriv lige inde hos mig eller på mail, da jeg allerede helt har mistet ethvert overblik ;)

    SvarSlet
  6. Hej Rikke - jeg er helt vild med 46 og 47 og ku godt bruge et godt, stort stykke af hvert. Mit bytte-udvalg er ikke kæmpestort, men send mig en mail på lisbetha@yahoo.com, så sender jeg billeder... Kh Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hej - jeg kunne vældig godt tænke mig et stykke på omkring 30 x 30 cm, af nr. 1,3 og 4.
    Jeg har ikke meget retrostof at bytte med - kun fire slags (kan ses på min blog), Men ellers kan vi måske bytte med noget andet ? Send evt. en mail på elmholtkulby@gmail.com.
    God weekend - Dorthe :-)

    SvarSlet
  8. Hej Rikke. Tak for din kommentar på min blog. Jeg kunne godt fristes af stof nr. 1, 29 samt 46. Men er det ren bomuld a'la gamle dynebetræk? Nr. 1 kunne godt ligne frotté eller lignende nemlig. Send gerne en mail til mig på prettybydesign@post.com. Mit net er noget ustabilt endnu, så hvis jeg ikke lige svarer, har jeg bare ikke hul igennem :) Kh. Julia

    SvarSlet